ММО вчителів початкових класів Ківерцівської МТГ та вихователів ГПД

Три дні інтенсиву, три дні наснаження, три дні занурення на тренінгу #ДІЗНайся: про дистанційне та змішане навчання на теренах Волинський національний університет імені Лесі Українки (17-19 січня 2024 року)
✌️Про що дізналися? Які навички прокачали?
✔️Нормативка: що потрібно знати, щоб розуміти усі нюанси.
✔️Кібербезпека: як я цього не знав?
✔️Маніпуляції: технології та захист.
✔️Психофізіологія: як навчати, якщо не знаєш як і коли вони навчаються.
✔️Кольоровий світ DISC: інший не означає гірший.
✔️Запитання: саме вони пробуджують мислення.
✔️Конструктор уроку: пазли, що складають усю конструкцію.
✔️Універсальний дизайн уроку, дизайн навчання ABC та інше.
❓І що ж на виході після 12 годин непростої праці?
1️⃣ Урок на якому міркуватимуть про їжу майбутнього: хто чи що, як і з чого її готуватиме.
2️⃣ Урок на якому міркуватимуть чи можливо вирощувати їжу у космосі.
3️⃣ Забруднена планета: що це? про що це? і що робити?
4️⃣ Колись були книги вагою понад тонну. Сьогодні десятки книг у хмарному сховищі, яке навіть і носити з собою не потрібно. А що буде через років 50?
🥰Креативні вчителі, які навіть під час кавової перерви створюювали свої уроки.
🥰Захоплювали, надихали, наснажували одні одних зростаючи над собою.
🤗Саме такі натхненні результати моєї роботи мотивують мене вставати зранку, щоб продовжувати ділитися та наснажуватися від інших.
👉 Проєкт реалізується Освіторія спільно з Міністерство освіти і науки України за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні та Глобального партнерства заради освіти (GPE) і Уряду Японії, щоб ознайомити вчителів з інноваційними педагогічними стратегіями та технологіями для організації зручного й ефективного навчального процесу в умовах воєнного стану.























Семінар-навчання 
"Діяльність фонду the LEGO Foundation в освітньому просторі України."
"Підтримка відновлення освіти України. Гуманітарний компонент діяльності the LEGO Foundation "
Керівник навчання Максимчук Оксана Адамівна

















































Майстер-клас "Тепла зустріч". 
(Виготовлення підставки для чаних пакетиків)
Про традиції та культуру чаювання читайте тут:  https://ogorodniki.com/article/traditsii-ta-kultura-chaiuvannia-v-riznikh-krainakh-svitu-tsikavi-fakti
шаблони для друку https://docs.google.com/document/d/1xA2zGxI31lhpxp6GXuPBtOhziAGukGAo/edit?usp=sharing&ouid=114074034985944356712&rtpof=true&sd=true

Семінар-практикум вихователів груп продовженого дня
 "Здоровий спосіб життя — основа здоров'я дитини"
 На нашому семінарі були проведені наступні майстер-класи вихователів ГПД:
  • Пальчикова гімнастика для молодших школярів. Гаврилюк Н.В., КЕШ
  • Дитяча гімнастика для очей. Калєніч І.В., НВК «КРГ»
  • Динамічні паузи для учнів молодшого шкільного віку. Приймак О.М.,ЗОШ № 4 м. Ківерці
  • Кольоротерапія для дітей. Максимчук Г.В., ЗОШ с. Тростянець
  • Казкотерапія – дієвий засіб психокорекції емоційної сфери молодших школярів. Пелех В.П., ЗОШ смт Цумань
  • Арт-терапія. Розмальовки «Яблуко – комора вітамінів». Трофімюк О.М., ЗОШ №1 м. Ківерці
Вихователі також мали можливість посмакувати фіточаями з меліси, рум*янку, чебрецю, багна, м*яти, суничника, звіробою, парила та календули.































Фото спортивної години «Острівець здоров’я, усмішок і позитиву»















Спортивна година «Острівець здоров’я, усмішок і позитиву»
Мета:
Оздоровча – активно запроваджувати й пропагувати здоровий спосіб життя; розвивати спритність, витривалість, наполегливість, бажання  займатись спортом.
Освітня – удосконалення і творення фізичної, соціальної, психічної та духовних складових здоров’я.
Виховна – виховувати культуру поведінки; прагнення берегти своє здоровя, зважаючи на його цінність і значимість для людини.
Обладнання: мати, шведські стінки, розклад іспитів, картки із завданнями, обручі, магнітофон.,грамоти
1. Підготовча (10-15 хв.)
2. Основна (30-40 хв.)
3. Заключна ((5-7 хв.)
Організаційні вказівки
 Я рада вітати вас в цьому залі. Сьогодні до наc завітали гості. Давайте ми привітаємось з нашими гостями. (масовка привіт)
Сподіваюсь, що всі ми весело та корисно проведемо час, а також дізнаємось та пригадаємо правила здорового способу життя. І що потрібно робити для того, щоб бути здоровим. І саме сьогодні у вас буде можливість здійснити подорож чарівними станціями. А подорожувати ми будемо потягом. Зараз діти ми знаходимось на станції «Ківерці». А щоб вирушити далі, потрібно зробити розминку. І лише тоді ваша подорож буде легкою і ви не втомитесь у дорозі.
Заходить королева. – Я не зрозумію, що тут діється. Яка розминка, яка подорож? Куди ви всі зібрались? Яке свято?
Вчитель. – Так, стоп! Не тільки ти не розумієш, що діється. Тепер і я вже не розумію, що діється. Давай по порядку.
По перше: ти хто?
Королева. Я, я, я, я, і тільки я! Я - маестро цього свята!
Вчитель. Нам маестро нічого не говорить. І у нас не свято, а подорож містами здоров’я. І тебе ми не запрошували і у подорож не беремо. Нам незнайомці не
Королева. Візьміть мене у подорож і я вам усе розповім.
Вчитель. Ну, що діти? Знайомимось і беремо у подорож?
Королева. Я – королева Здоров’я. Я веду здоровий спосіб життя і знаю усе про здоров’я. Я хочу запросити вас діти у своє місто. Але для цього я перевірю чи готові ви подорожувати. Можна?
Вчитель. Перевіряй. (зарядка)
Увага, увага! Наближається потяг. Займаємо свої місця.
(Звуки потягу)
І ми з вами прибули на станцію «Здоров’ячок».
Королева. Знайомтесь, я тут  живу. У моєму місті всі здорові і щасливі, тому що люди тут знать правила здорового способу життя.
Вчитель. Королево, діти також знать багато про здоров’я. А станція «Здоров'ячок» хоче запитати чи знаємо ми що? Тому послухай
(Діти готували повідомлення)
1. Що таке здоровий спосіб життя?
Це такий спосіб життя, який зберігає і покращує здоров’я. Під здоровим способом життя розуміється оптимальний режим навчання, роботи чи відпочинку, збалансоване харчування, достатня рухова активність, дотримання правил особистої гігієни, загартовування, відсутність згубних звичок, любов до людей, позитивне сприйняття життя. Здоровий спосіб життя дозволяє бути до старості здоровим психічно, морально і фізично.
2. Що таке правильний відпочинок?
Деякі під словом "відпочинок" розуміють нічогонероблення, але ж відпочинок – це не безконечний перегляд телевізора, не сидіння за комп'ютером або на лавці.  Відпочинок – це
активний вид діяльності, зміна занять , це процес накопичення і обдумування отриманих вражень. 
Потрібно більше знаходитися на природі, в лісі; займатися улюбленими справами: танцювати, малювати, фотографувати, вишивати;  займатися спортом.
Правильний відпочинок – це прогулянки, заняття спортом, творча діяльність, відвідини культурно-масових заходів, походи, подорожі.
2. Яким повинно бути харчування?
Харчування повинне бути:
·       Повноцінним
·       Різноманітним
·       Помірним
Повинне містити:
·       білки
·       жири
·       вуглеводи
·       вода
·       вітаміни
·       мінеральні речовини
·       Правильно побудоване харчування має значення для нормального фізичного нервово-психічного розвитку дітей, підвищує працездатність і успішність, витривалість, опірність несприятливим впливам довкілля, до інфекційним та інші захворювання.
·       Недолік чи надлишок їжі нерідко є причиною захворювань шлунково-кишкового тракту, порушення обміну речовин, зайвого наростання маси тіла, до розвитку ожиріння, чи, навпаки, призводить до схудненню тощо.
·       У дитячому харчуванні доцільно використовувати натуральні рослинні продукти.
·       Для повноцінного харчування дітей і підлітків рекомендується використовувати різноманітний асортимент овочів, фруктів, і ягід.
·       Раціональне харчування як задовольняє фізіологічну потреба дітей у харчових речовинах і. Вона також покращує працездатність і успішність
4. Що таке повноцінний сон?
Повноцінний сон – не лише необхідна умова здорового існування, але і показник здоров'я. "Ідеальним" сном слід вважати такий, при якому процес засипання протікає швидко, а його тривалість і глибина достатні для забезпечення хорошого самопочуття і бадьорості після пробудження.
Порадидля того, щоб ви швидко засинали і добре відпочили за ніч.
·       Прийшовши додому після напруженого дня, з'їжте легку вечерю. Всім відомо, що ситна вечеря перешкодить сну, і ви будете крутитись всю ніч.
·       Після вечері повинно пройти не менш 3-х годин, перш ніж ви ляжете спати.
·       У жодному випадку не пийте тонізуючі напої (чай, кава, апельсиновий сік), оскільки вони діють збуджуюче на нервову систему, і сон як рукою зніме.
·       Після вечері займіться улюбленою справою, хоч би півгодини. Подивіться телевізор, почитайте книгу, послухайте музику і просто розслабтеся.
·       Лягати бажано не пізніше 22 години. 
·       Чим менше одягу – тим краще сон.
·       У спальні обов'язково має бути свіже повітря.
Вчитель.  Увага, увага! Наближається потяг. Займаємо свої місця.
(Звуки потягу)
І ми з вами прибули на станцію «Математика».(Мудрики)
В одну шеренгу шикуйсь. На перший, другий розрахуйсь.  Другі номери 2 кроки вперед. Кожна колона отримує цифри. Я називатиму математичну дію, а ви маєте показати результат обчилення.
-       Сума чисел: 3 і 5 (8 годин – це норма сну здорової людини)
-       Добуток чисел: 8 і 10 (80 ударів – середнє значення пульсу для дітей віком 10 років)
-       Різниця чисел: 40 і 20 (20 - частота дихання у дітей початкових класів)
-       Частка чисел: 16 і 4 (4 – відмінний індекс Руф'є для дітей віком 9-10 років).
Вчитель.  Увага, увага! Наближається потяг. Займаємо свої місця.
(Звуки потягу)
Ми з вами прибуваємо на станцію «Мовознавець».
Хтось дуже не уважний перемішав та розсипав літери і королева хоче почути,  що для вас означає здоров’я.
(сон, фрукти, вітаміни, спорт, рух, багатство, ігри)
Вчитель.  Увага, увага! Наближається потяг. Займаємо свої місця.
(Звуки потягу)
Ми з вами прибуваємо на станцію «Поліглот».
І саме на цій станції нам пропонують порухатись. Оскільки рух -  це здоров’я.
Вчитель.  Увага, увага! Наближається потяг. Займаємо свої місця.
(Звуки потягу)
Ми з вами прибуваємо на станцію «Художник».
У вас є 4хв і ви маєте намалювати спортивний інвентар.
Скільки не подорожували б, але потрібно повертатись додому.
Королева. Але можна я перевірю, що ваші учні засвоїли про здоров’я? І хто відповідатиме  на мої запитання лише той поїде додому.
-       Що таке здоров’я?
-       Норма сну здорової людини?
-       Яка частота дихання у дітей початкових класів?
-       Яким має бути харчування?
-       Чи потрібно берегти своє здоров’я?
Ну все, доволі!
Розумні діти в 1-й школі.
Пам'ятайте:
Здоров'я - найбільше багатство!
Будьте здоровими,
Будьте щасливими,
Будьте розумними,
Будьте красивими!
І справді ви виконали мої завдання. Тому відправляйтесь до себе додому, у своє місто Ківерці, а я у своє Здоров’ячок. 
Вчитель.  Увага, увага! Наближається потяг. Займаємо свої місця.
Сьогодні ми з вами багато чого пригадали, дещо дізналися нове, над чимось задумалися. Ростіть здоровими, діти, щоб раділи ви світові, а світ радів вам!
Здоров’я - це сила,
Здоров’я - це клас
Хай буде здоров’я
У вас, і у нас!
Швидко спливають хвилини -
От і прощатись пора.
Я на прощання вам зичу
Щастя, здоров'я, добра!
 


 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар